Over mij

Mijn naam is Ellen Broxterman. Ik woon 17 jaar samen met René en we hebben een zoontje van 8 jaar, Jamèl en hebben 4 honden. Naast het genieten van ons zoontje delen we samen de passie voor honden. Het afgelopen jaar heb ik er een passie bij en dat is het maken van bijzondere taarten. Ik volg af en toe nog workshops maar ben ook begonnen met bakken voor vrienden en kennissen. Je bent dus ook van harte welkom om foto's en verhalen/tips te delen via deze site.

dinsdag 1 maart 2011

Verjaardag Juf en meester


Morgen mogen de kinderen verkleed naar school met als thema "carnaval" vanwege de verjaardag van alle juffen en meesters.
Ik had deze taart al eens in het blauw, groen en zilver gemaakt en met een ander kroontje, maar die werd toen topzwaar en zakte naar mate de dag vorderde steeds verder in. Nu dus via het origineel gemaakt en was weer super leuk om te maken. Wel veel werk...

1 opmerking:

  1. Hey Ellen,

    Nou heb ik een ideetje....kom volgende week bij mij, mag je verkleed komen met Jamèl. Vieren we
    onze verjaardagen..wil ook zo'n taart!!!!!!!!!
    Haha, schitterend weer hoor!

    Liefs Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen