Over mij

Mijn naam is Ellen Broxterman. Ik woon 17 jaar samen met René en we hebben een zoontje van 8 jaar, Jamèl en hebben 4 honden. Naast het genieten van ons zoontje delen we samen de passie voor honden. Het afgelopen jaar heb ik er een passie bij en dat is het maken van bijzondere taarten. Ik volg af en toe nog workshops maar ben ook begonnen met bakken voor vrienden en kennissen. Je bent dus ook van harte welkom om foto's en verhalen/tips te delen via deze site.

maandag 11 oktober 2010

Mijn eerste "boetseertaart"

Mijn voorkeur gaat ook voornamelijk uit naar taarten met een geboetseerd dier en/of pop.

2 opmerkingen:

  1. Hey Ellen even proberen of je nu wel mijn "foto" ziet als ik reageer.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,
    Ik heb me net bij je aangemeld als volger.
    Leuke taarten maak je!!!Daar gaan heel wat creatieve uurtjes inzitten, lijkt me.
    Fijne zondag.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen